Rejestracja
Tutaj jesteś: Strona głównaTreningRodzaje treningów

Jak wyćwiczyć jędrne pośladki?

Ćwiczenia, które zapewnią nam zgrabną pupę

Data publikacji: 12 lipca 2016, 12:06
Jędrne pośladki są marzeniem każdej kobiety. Każda z nas może poprawić wygląd swoich pośladków poprzez trening, który je ujędrni i podkreśli ich piękno. Wystarczy wiedzieć jak ćwiczyć i wytrwać w realizacji treningów.

Ćwiczenia ujędrniające pośladki

Z pewnością siedzący tryb życia nie sprzyja dobremu wyglądowi pośladków, które stają się wtedy płaskie i bezkształtne. Żeby je uformować, ważne jest przede wszystkim budowanie i wzmacnianie mięśni.

Możemy wyróżnić trzy główne partie mięśniowe: mięsień pośladkowy wielki, średni i mały. Za kształt pośladków odpowiada pierwszy z nich, warto jednak dobrać ćwiczenia tak, aby aktywne były wszystkie trzy mięśnie. Skuteczny sposób na jędrne pośladki to popularne przysiady. Polecane są też wymachy nóg – należy stanąć pewnie na jednej nodze, w wyprostowanej pozycji, a drugą nogą wykonywać kontrolowane wymachy w bok lub w przód i w tył, trzymając ją przy tym prosto i sztywno.  

Na jędrność pośladków dobrze wpływa uprawianie takich sportów jak: jazda na rolkach, łyżwiarstwo, jazda na rowerze, energiczny spacer, biegi, pływanie oraz taniec.

Trenować pośladki można również podczas wykonywania codziennych czynności. Wystarczy napinać pośladki podczas wchodzenia po schodach. Natomiast czekając w kolejce lub siedząc za biurkiem można na przemian napinać i rozluźniać mięśnie pośladkowe. Dzięki temu, gdy nadejdzie sezon letni, pośladki będą się świetnie prezentować w krótkich szortach lub kostiumie kąpielowym.

Emilia Seweryn

Jeśli chcesz w łatwy sposób dotrzeć do artykułów o podobnej tematyce zaznacz interesujące Cię tagi na poniższej liście.
Powrót
Wczytywanie odpowiedzi i komentarzy.